reklama

Obchodný trhanec je v detskom srdiečku celkom iný

Preplnené uličky, nerozhodné tváre a police ktoré rýchlosťou blesku ostanú prázdne. Pot a nákupný stres, horúčka pri zistení, že zlatá kreditka ani tento rok nemala česť zavítať do vašej peňaženky... Adrenalín pri čakaní pred pokladňou a tikot hodiniek prehluší len myšlienka na ďalšie nezdolané nákupné centrá. To všetko sa opakuje každý rok...až na hlbšie zamyslenie

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Ako tak blúdim uličkami v obchode a snažím sa nájsť to správne prekvapenie. Zrazu len registrujem

rodinku s babkou, mamou dcérkou a synom. Nemohla som ich prehliadnuť pretože stále chodili za predavačkou a pýtali sa jej na ceny Pokémonov či koňa pre barbie.

Zrazu len počujem hlások malého dievčatka ako mame vraví: ,,Mami toto je moc drahé, to od Ježiška nemôžem chcieť ." Len som strhla pohľad na jej mamu, ktorá sa mi upriamene pozrela do očí a videla som tam bezmocnosť. V tom okamihu mi to malé dievčatko pripadalo ako rozumné dievča, ktoré pozná rodinný rozpočet. No a počuť takéto slová od asi štvorročnej osôbky bolo dojemné.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pri tomto momente som si uvedomila, že nie každé dieťa dostane pod stromček všetko to čo si zaslúži a

toto dievčatko je príkladom toho, že hmotné darčeky nedokážu nahradiť rodinu a ani svojich blízkych.

Thats it.

Eva Soldanova

Eva Soldanova

Bloger 
  • Počet článkov:  31
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Svetom kráčam s úsmevom bez poloprávd vo vrecku. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéSlovenskoNezaradenéPotulky OslomPurpurové veršeMulti Kulti

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu